torsdag 21 februari 2008

Jämtcupen


Ja nu är det nära till årets första stora drabbning. Jämtcupen med allt vad det innebär...
Jag har ju utmanat Urban kroken igen om en flarra whiskey (vilken jag tänker vinna)
Sjöarna sägs hålla bra med fisk, själv har jag bara fiskat på en av dem tidigare 2-3 ggr och där har jag aldrig vägt in under 9kg så det bådar gott. Jag drar upp till Bräcke redan i morgon för att känna på stämningen och försöka snacka till mig några tips av lokalbefolkningen.
Har följt omröstningen med spänning men det har verkligen gått dåligt för min del som absolut inte favorit så drar jag ut på sjön! Jag ska försöka överbevisa alla som röstat fel ;-)

/ Sopan Samuelsson

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tur att du är bättre på att pimpla
Whiskey än fisk!MVH URBANKROKEN

Anonym sa...

MM det blir ju så när du sponsrar mej ;-)

Anonym sa...

Känns bara bra att slippa vara favorit !!

Bara meniskhelv-tet vill hänga på så ska vi nog tillsammans tunna ur abborrbeståndet i Jämtland en aning !

Hae't Gött !!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Roligt att ni kommer upp grabbar. De kommer säkert bli ett lyckat fiske =)

Anonym sa...

Trist å høre at du sliter med menisken Jørgen,men stå på du og bit tennene sammen.Jag sattsar en hundrings på dej,detta for at gi dej lite press.

Med vennlig hilsen Geir

 
Google