torsdag 14 februari 2008

Premiär i webshopen!

Nu finns en mindre serie silver/guld tillgängliga.
För er som är nyfikna finns en hel del filmer här på bloggen där det fiskas med 55:an på bl a på Björköfjärden.
I nuläget är det bara jag, Samuelsson och Jangler som har agerat testpiloter.
Själv är jag väldigt nöjd med resultatet men en bättre utvärdering får de andra båda ge som har fiskat hårt med den sedan mellandagarna. Själv har man ju gått i lågskor sedan pimpelresan innan nyår.../Fredric Ankarberg

8 kommentarer:

guldkroken sa...

hej!
först vill jag bara säga, en riktigt kanon sida!

kan ni inte filma en 55:a i vattnet, så man får se hur den beter sig ?

Anonym sa...

F.S kamera är ju vattentät så vi får se vad han kan hitta på.

Unknown sa...

Hei på dere,er det 55:an dere bruker da dere fisker med tafs også?

Anonym sa...

Hej isgeir, ja vi har kört 55:an med tafs och knosas minibalansare framgångsrikt efter abborre 100gram och uppåt.

Anonym sa...

Det låter bra,har kjört litt kort tafs med 38:an på mindre fisk.Dette funkar bra,på tafsen bruker jag små mormyska.Det er første året jag har brukt Vim pirken och jag er full av lovord,både med tafs och tre-krok.Med beste hilsen Isgeir

Anonym sa...

Hej vim-pirken liknar pipa-pirken en hel del tycker jag! Hoppas sm-vattnet är lika bra som det verkar vara av det man ser på filmerna som visats här på nätet. För jag är jätte sugen på komma ut att fiska bara. I Stockholm finns inga isar som bär, så sm blir nog den enda tävlingen den här säsongen för mig. Skitfiske på er som har möjlighet att pimpla..

Anonym sa...

55:an är väldigt lik de andra ViM pirkarna, bara lite "smäckrare" Någonstans mittemellan en förstorad 38;a och en förlängd 42:a för att tala klarspråk :-) Inte lik pipa i formen. Men det är svårt att göra den rättvisa på en bild. Hur man än vänder å vrider på kameran får man inte med allt som man önskar.

Unknown sa...

Vi drar snart ut nu i dag for at testa vim pirken i trög,trög sjö.Skal bli spennende å få teste den.Alt over 2kg totalt blir bra i denna sjö i dag.Rapport fölger i kveld.

 
Google