fredag 1 februari 2008

Iggsjön


I morgon är det Iggsjön om gäller för mej och Jangler. Bergman har valt att dra till fjällen för att pilla på 2hg rödingar och leka med skotern så han uteblir. Jag och Jangler har som målsättning att komma top 4a men det är lite svårt då jag/vi bara vet om ett ställe på sjön men vi får se hur långt det räcker och vad vi kan komma på undet tävlingstiden!
Senast jag var där tror jag att jag kom 2a och Jangler 4a men är inte säker på de resultaten.
Som jag minns det så var det Norling som vann tävlingen då men det är ett par år sedan och som minnet sviktar en del ang. Hällsinge tävlingar så kan jag ha fel..

Lycka till alla ni andra som ska tävla i morgon.

Jag rapporterar tävlingen i morgon kväll eller senast på söndag!
/Fredrik Samuelsson

3 kommentarer:

Anonym sa...

kör hårt nu grabbar å visa var skåpet ska stå!!
Min gissning: Ingen av er vinner men båda kommer topp 10, vilket skulle vara ett jättebra resultat.

Anonym sa...

På hopp!
vadå top 10?
2an är ju första förloraren!
Det är klart att det är lätt att sitta och titta på vågorna och säga att vi inte ska vinna.. Buu

Anonym sa...

mm lol, jag ville bara peppa er lite xtra! Omvänd psykologi...
Lycka till!

 
Google